Maison Bellissimo

Welkom bij Maison Bellissimo

Maison Bellissimo is een schoonheidssalon in Aarschot.
gepassioneerd  in beauty, huidverbetering en ontspanning

Een kinderdroom werd werkelijkheid. Al 14 jaar sta ik in het vak als kinderverzorgster in een kinderopvang die ik run samen met mijn lieve collega. De passie in Beauty zit er al van kleins af aan in maar nooit durfde ik de stap zetten naar een eigen salon.

Met enorme goesting kan ik mijn passie eindelijk delen met jullie.
Zelf heb ik 2 bengels en 2 engels. Mijn twee zoontjes zorgen voor massa’s leven in de brouwerij , mijn 2 overleden zoontjes zorgen dan weer voor het grote gemis en het besef dat zelf verzorging enorm belangrijk is. Ontspanning en inspanning naar een betere huidkwaliteit.

Wat je bij mij kan verwachten is geen standaard behandeling maar een behandeling op maat met veel liefde en passie gegeven.

Jorien2

Maak eenvoudig jouw afspraak online

Cadeaubon van Maison Bellissimo

Met mijn cadeaubon geef je altijd het ideale geschenk om je heerlijk te laten verwennen bij schoonheidssalon Maison Bellissimo.

Heerlijk toch ?

Cadeaubon Maison Bellissimo , super leuk om te geven en even leuk om te krijgen !

Schenk uw dierbaren wat quality time en laat hun genieten van een welverdiende rustpauze

Deel je ervaring met ons en laat weten wat je ervan vond.

Facials

Make up

Ontharingen

Wimpers

Wenkbrauwen

Massage

Klanten aan het woord

Op en top Genieten!

08/06/2026

Voor mij een eerste bezoekje bij Jorien, maar waauuwww, hier zien ze mij zeker nog terug! Ik heb intens genoten van een zalige gelaatsverzorging. Alles was tot in de puntjes geregeld. Lekker warme tafel om op te liggen, een heerlijke massage van de nek en de armen terwijl de maskers hun werk deden. Het was genieten van de eerste tot de laatste minuut.

Sally

Genieten

14/04/2026

Zeer warm en vriendelijk onthaal, aangename sfeer en een moment van rust en kwalitatieve me time.

Jorien haar rust straalt over naar de klant.

Bedankt voor deze ervaring

Ingrid

Intens tevreden

14/04/2026

Ik ben intens tevreden van mijn contact en behandeling met en door Jorien. Ik ben permanente ontharingen aan het laten doen en ook hennabrows. Ik ben zo op mijn gemak gesteld door Jorien, een hele fijne uitleg, na 4x behandelen is het resultaat al zo een groot verschil. Mijn brows zijn kei schoon en blijven kei lang goed. Ik ben en blijf vaste klant 😊🥳 dankjewel!!!!!

Kim

Gezichtsbehandeling

02/04/2026

Ik ging voor de eerste keer langs en werd meteen op mijn gemak gesteld. Gezellige sfeer, lekker warme tafel en Jorien neemt echt haar tijd voor je. Als je graag even wat me-time hebt, moet je zeker bij haar zijn.

Karen

Zalig ontspannen

02/04/2026

Het was de eerste keer dat ik bij Jorien in haar warme studio terecht kwam voor een gelaatsverzorging. Het verwarmde bed, de zachte handen en de goed ruikende producten waren zalig. De massage die je krijgt terwijl de scrub aan het intrekken is, doet echt deugd en is heel ontspannend.

Wat een extra pluspunt is: je kan deze laat op de avond boeken en zo kan je bij thuiskomst meteen helemaal ontspannen in bed.

Anke